2009年11月4日

我的同事Rosa(2)

Linda出名又串又惡, 因她的老細是我們"頂爺"Group CEO的愛將, 而Linda亦和Group CEO的秘書很friend. 所以很多秘書也不敢得罪她. 她亦當自己是秘書們的訓導主任, 見到有什麼不對勁, 便會立刻找負責的秘書訓話. 今次Rosa累到Margaret被Linda訓話, Margaret當然不憤氣. Margaret說她決定直接向"大家姐"投訴, 叫她和HR傾下, 出封warning letter比Rosa, 因Rosa話極都唔聽. Margaret曾經叫過Rosa的直屬上司Raymond介入處理, 但Raymond說很小事, 遲些才處理, 激鬼死Margaret, 因她覺得這不是小事. 其實揾Raymond真係冇咩用, 因他一向冇威嚴又怕事, 而且我地一直懷疑Raymond當初請Rosa, 都係因為她見工時穿低胸裝.

Rosa三個月probation仍未過, 工作表現又不太好, 常常大意做錯野, 有些同事已有微言, 說她不double check send出來的emails, 常send一些錯誤的資料給他們. 我開始懷疑緊佢會唔會過到probation.

第二日係公司見到Rosa眼紅紅, 像剛哭過的樣子. 我問坐我附近的同事Megan有沒有留意, 她說 :「我見到她在大家姐office行出來, 好似喊緊. 當時Raymond和Margaret也在大家姐office.」
這時Rex打內線給我說 : 「喂, 你和Megan係咪講緊Rosa?」
「嘩, 你隔咁遠都知我地講緊咩?」我問Rex.
「我啱啱企起身伸懶腰, 見到你和Megan鬼鬼祟祟咁傾計. 九成係講緊Rosa眼紅紅既事啦. 知道咩秘密講黎聽下好喎.」
「應該係我問你知道咩秘密呀. 收風係你強項喎.」
「我都未收到風呀. Margaret應該最清楚, 等我一陣問問她.」

大約到晚上七點半, 我開始收拾文件準備放工, 竟然見到Margaret仍未放工, 她很少需要OT的. 我走到她的座位和她傾計(順便收收風) :「今日好忙呀?」
「唉, 今日為了Rosa的事用了我很多時間, 沒時間做自己的工作.」
「我今日見到她眼紅紅咁.」
「是她自己"攞黎衰". 今朝我叫了Raymond去大家姐office商量怎樣處理Rosa的事. 大家姐話Rosa未過試用期, 不用另外出warning letter咁煩. 她叫我和Raymond再正式找Rosa傾多一次, 提醒她這次是最後一次verbal warning. 如發覺她仍是衣著不檢點, 我們便會通知HR她不適合在這公司工作, 過不到試用期. 之後我和Raymond便叫了Rosa入Raymond辦公室, 三個人一齊傾.」

To be continued...

0 留言:

發佈留言